Potvrzeno. Sun Beach Hotel Resort bude provozovat Flamingo Hotel Management and Consulting. Přední světový operátor náš hotel spojí s lifestylovou značkou Earth Hotels, která cílí na generaci Z a mileniály. Aktuálně tato skupina tvoří 48 % světové populace.
BRNO / RAS AL KHAIMAH – Dne 24. 2. 2022 PRESTON Capital podepsal smlouvu s hotelovým operátorem Flamingo Hotel Management and Consulting (FHMC). Jedná se o přední společnost zabývající se managementem pohostinství a poradenskými službami na Středním východě a v severní Africe. Jménem nadnárodních značek provozuje přes 60 hotelů na 22 trzích. Sun Beach Hotel Resort spojí s lifestylovou značkou Earth Hotels. FHMC je akcionářem v Earth Hotels LLC.
Earth Hotels svým zaměřením cílí na generaci Z a mileniály, tedy osoby ve věku přibližně od 19 do 40 let. Specifikem těchto skupin je důraz na digitalizaci. generace Z a mileniálové adaptovali digitální technologie, které se staly součástí jejich každodenního života. Jsou pro ně důležité zážitky, vyhledávají dobrodružství a cestování vnímají jako možnost poznávat svět nebo způsob úniku.
Charakteristická je pro ně environmentální uvědomělost a zodpovědnost brandů. Jedná se o generace, které se aktivně zajímají o původ zboží a dopady produkce na planetu. Jsou ochotné připlatit si za udržitelná řešení. Generace Z a Mileniálové aktuálně tvoří 48 % světové populace a stávají se nejvýznamnější spotřebitelskou skupinou.
Hotel Earth změří uhlíkovou stopu hosta
Těmto požadavkům vychází vstříc koncept řetězce Earth Hotels. Kořeny značky tkví v udržitelnosti, jedinečném stylu a vytváření personalizovaných zážitků. Návštěvníci Sun Beach Hotel Resortu se mohou těšit na digitalizovaný hotel, což v praxi vypadá tak, že nebudou potřebovat ani klíče od pokoje. Procesy jako check-in a zamykání dveří zvládnou přes aplikaci v mobilu. Ta jim dokonce umožní změřit uhlíkovou stopu jejich pobytu a spotřebu energií. Integrované technologie jim umožní navodit požadovanou atmosféru v pokoji pomocí hudby nebo videí.
Earth Hotels se řadí mezi tzv. plastic-free brandy. Jedná se o společnosti, které se snaží snížit produkci plastového odpadu. Odmítají jednorázové plasty, plastové obaly a hledají alternativní řešení. Značka podporuje lokální výrobce a pěstitele, od kterých odebírá zboží a potraviny. Na hosty tak čeká skvělé jídlo z místních zdrojů. Dále se mohou těšit na programy pro jednotlivce a rodiny a zboží místních značek.
Epicentrem každého hotelu značky Earth je lounge s víceúčelovým prostorem, gaming zónou, retailovou zónou a prostorem pro coworking. Z hlediska výstavby půjde o modulovou stavbu. Tento typ umožňuje rychlejší a efektivnější stavění.
Vedoucí operátor v regionu MENA
Operátor FHMC v současnosti licencuje některé z nejsilnějších světových hotelových značek. Řadí se mezi ně Royal Tulip, řetězec pětihvězdičkových hotelů kategorie deluxe. Sarovar Hotels & Resorts vycházející vstříc požadavkům moderních cestovatelů. Značka Kyriad, která provozuje tří a čtyřhvězdičkové hotely a Tulip Inn s tříhvězdičkovými hotely střední třídy.
Společnost směřuje k tomu, aby se stala vedoucím hotelovým operátorem v regionu MENA, tedy ve Středním Východě a v zemích severní Afriky.